Du behöver inte registrera dig (skapa ett konto) för att söka ett jobb. När du ansöker kommer systemet automatiskt att skicka inloggningsuppgifter till angiven e-postadress som du kan använda för att uppdatera/radera ansökan eller söka flera jobb.
Du behöver inte registrera dig (skapa ett konto) för att söka ett jobb. När du ansöker kommer systemet automatiskt att skicka inloggningsuppgifter till angiven e-postadress som du kan använda för att uppdatera/radera ansökan eller söka flera jobb.
Om det var länge sedan du sökte en tjänst eller uppdaterade din profil kan du ha blivit automatiskt borttagen från databasen enligt gällande GDPR-regler.
Ett felmeddelande visas när något oväntat har inträffat. Felmeddelandet beskriver orsaken till felet så att du ska kunna rätta till det. Läs noga igenom felmeddelandet så att du kommer vidare och kan skicka in din ansökan.
Vi rekommenderar att du använder Google Chrome som webbläsare. Se till att du använder den mest uppdaterade versionen.
Eftersom vi endast är leverantör av rekryteringsverktyg kan vi inte påverka ansökningsprocessen. Om det fanns något speciellt som hindrade dig från att ansöka innan ansökningstiden gått ut kan du försöka kontakta kontaktpersonen för tjänsten. De kanske har möjlighet att förlänga ansökningstiden eller registrera din ansökan manuellt.
Du kan när som helst redigera och byta ut bifogade filer efter att du gjort en ansökan men du kan däremot inte redigera svar på eventuella urvalsfrågor som du redan svarat på. Du gör detta genom att logga in på ditt konto och klickar på sektionen för dina ansökningar.
Recruto är inte involverade i rekryteringsprocessen eftersom vi endast är systemleverantör av rekryteringsverktyget. Kontakta företaget som du ansökt till för mer information om din ansökan.
Recruto som är systemleverantör kan endast svara på frågor av teknisk karaktär och är inte involverade i rekryteringsprocessen. Kontakta företaget som du ansökt till för frågor om din ansökan.
Du kan på egen hand när du vill radera / återkalla din ansökan genom att logga in i det konto som skapats i samband med att du gjorde din ansökan. Du får direkt en bekräftelse när ansökan är borttagen. Företaget som du ansökt till kan också hjälpa dig att radera din ansökan om det skulle behövas.
Vissa företag erbjuder kandidater att registrera en spontanansökan. Andra företag gör det inte. Oftast ser man på respektive företags hemsida om de tar emot spontanansökningar eller inte.
Observera att Recruto är inte en rekryteringsbyrå. Därför ska du inte skicka in din ansökning till oss. Vi är endast en systemleverantör.
Olika företag erbjuder olika typer av format. Möjliga filformat är oftast .pdf, .doc eller .docx, men det kan skilja mellan olika annonser.
Om det finns ett land / medborgarskap som du saknar i ansökningsformuläret men är en del av ISO 3166-standarden, vänligen kontakta vår support.
De flesta företag skickar en bekräftelse omedelbart. Andra företag skickar dem nästa arbetsdag. Försäkra dig om att e-post bekräftelsen inte hamnat i din skräppost.